Sobota z cytatami (odc.221)

kwietnia 21, 2018

Zapraszam na kolejną odsłonę sobotniego cyklu.
Dzisiaj m.in. cytat z dzieła Miloša Formana „Lot nad kukułczym gniazdem”, musicalu z główną rolą Emmy Stone „La La Land”, ekranizacji przygód Batmana „Mroczny rycerz” oraz nowego serialu stacji AMC „Terror”

Vertigo (1958, reż. Alfred Hitchcock)
Jedynie samotnik jest wędrowcom; para zawsze dokądś zmierza.

Lot nad kukułczym gniazdem (1975, reż. Miloš Forman)
Najlepsze, co możemy zrobić, to kontynuować nasze dotychczasowe życie.

Pulp Fiction (1994, reż. Quentin Tarantino)
Droga człowieka prawego prowadzi pomiędzy niesprawiedliwością samolubnych i tyranią złych ludzi...

Zapamiętać chwilę (2004, reż. John H. Lee)
Wybaczyć... nie jest aż tak trudno. To tylko... udostępnienie jednego zwyczajnego pokoju w twoim sercu.

Mroczny rycerz (2008, reż. Christopher Nolan)
Tuż przed śmiercią ludzie pokazują ci, kim naprawdę są.

Blue Valentine (2010, reż. Derek Cianfrance)
Słuchaj, nie chciałem niczyim mężem, ok? I nie chciałem być niczyim ojcem. To nie był mój... cel życiowy. Dla niektórych facetów był - ale nie dla mnie. Ale jakoś tak wyszło, że właśnie tego zechciałem. Nie wiedziałem tego. I to jest właśnie to, co chciałbym robić. Nie chcę niczego innego. Oto co chcę robić. Pracuję nad tym, aby to robić.

La La Land (2017, reż. Damien Chazelle)
Może nie jestem wystarczająco dobry. Może jestem jednym z tych ludzi, którzy zawsze chcieli to robić, ale jest to dla mnie jedynie sen. A potem sny się zmieniają i dorastasz. Może jestem jednym z tych ludzi.

The End of the F***ing World (2017-)
Dziwne. Przez większość czasu nie odnotowujesz ważnych wydarzeń, gdy mają miejsce. To, że były ważne widać dopiero z perspektywy czasu.

Odpowiednik (2017-)
Może nie kochamy ludzi za to, jacy są na prawdę. Może miłość to postrzeganie ich przez pryzmat tego, kim mogliby być.

Terror (2018-)
Ci, którzy najszybciej dokonują oceny twojej wartości, często robią to w samotności.


tłumaczenie: Agata
Zobacz poprzednie odcinki


You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images