Sobota z cytatami (odc.211)

lutego 10, 2018


Zapraszam na kolejną sobotnią odsłonę cytatów.
Dzisiaj m.in. cytat z dramatu z główną rolą Daniela Day-Lewisa „Nić widmo”, dzieła w reżyserii Wima Wendersa „Niebo nad Berlinem” oraz tegorocznego serialu „Altered Carbon”


Taksówkarz (1976, reż. Martin Scorsese)
Na każdej ulicy, w każdym mieście czeka jakiś nikt, który chciałby zostać kimś.

Niebo nad Berlinem (1987, reż. Wim Wenders)
Tęsknota. Tęsknota za falą miłości, która mną poruszy. Oto co czyni mnie niezdarnym. Nieobecność przyjemności. Pragnienie miłości. Pragnienie, aby kochać.

Zakochany bez pamięci (2004, reż. Michel Gondry)
Mógłbym teraz umrzeć, Klem. Jestem po prostu... szczęśliwy. Nigdy wcześniej się tak nie czułem. Jestem dokładnie tu, gdzie chciałem być.

House of Cards (2013-2018)
Dla nas, wspinających się na szczyt łańcucha pokarmowego, nie ma żadnej litości. Jest tylko jedna zasada: poluj albo upolują ciebie.

Służąca (2016, reż. Park Chan-wook)
Szczerze mówiąc, nie jestem aż tak zainteresowana pieniędzmi. To, czego pożądam to możliwość zamawiania wina nie oglądając się na cenę.

Nić widmo (2017, reż. Paul Thomas Anderson)
Małżeństwo uczyniłoby mnie kłamcą, a tego nigdy bym nie chciał.

Tamte dni, tamte noce (2017, reż. Luca Guadagnino)Ludzie, którzy czytają coś ukrywają. Ukrywają, kim naprawdę są. Ludzie, którzy coś ukrywają, nie zawsze lubią to, kim są.

Jestem najlepsza. Ja, Tonya (2017, reż. Craig Gillespie)
Nie ma czegoś takiego jak prawda. To bzdura. Każdy ma swoją własną prawdę, a życie tylko robi cokolwiek kurwa chce.

Mindhunter (2017-)
Jeśli nie przesiąkasz tym, co robimy, to znaczy, że albo jesteś bardziej popaprany niż myślałem albo się oszukujesz.

Altered Carbon (2018-)
Pokój to złudzenie. Bez względu na to, jak niezmącony wydaje się świat, pokój nigdy nie trwa długo. Pokój to walka z naszą prawdziwą naturą. Nawlekamy skórę na kości, mięśnie, i ścięgna naszej własnej, wewnętrznej dzikości.


tłumaczenie: Agata
Zobacz poprzednie odcinki


You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images